Kako pogosto morate izvajati usposabljanje o kibernetski varnosti

Ljubljana, Slovenija | 18 november 2022

Kako pogosto morate izvajati usposabljanje o kibernetski varnosti?

Ker se grožnje nenehno razvijajo, verjetno pogosteje, kot si predstavljate. Nikoli ni bilo primernejšega časa, da vse v organizaciji seznanite z najnovejšimi grožnjami kibernetske varnosti in kako jih preprečiti. Oktober je bil mesec ozaveščanja o kibernetski varnosti. V podjetju Konica Minolta se pridružujemo pobudi ozaveščanja o napadih, ki ogrožajo vsako organizacijo, veliko ali majhno. Glede na letošnjo temo “See Yourself in Cyber”, je letos poudarek na osebni odgovornosti.


Po podatkih revije Forbes ima le 50% ameriških podjetij (in situacija je zelo podobna v Evropi) vzpostavljen načrt kibernetske varnosti, 32% teh podjetij pa od začetka pandemije, ki jih je prisilila v delo na daljavo in hibridno delo, svojega načrta ni posodobilo. Sam kibernetski kriminal je velik posel. Samo v letu 2021 je ameriška podjetja stal več kot 6,9 milijarde dolarjev. In čeprav so vaši zaposleni vaše največje bogastvo, so lahko tudi vaša največja težava. Dobro usposobljeni in ozaveščeni zaposleni lahko postanejo vaša prva obrambna linija, opazijo znake napada in opozorijo vašo IT ekipo ali odgovorne za kibernetsko varnost. Po drugi strani lahko nepoučen zaposleni naleti na nekaj, kar lahko povzroči vaši organizaciji škodo v višini več milijonov dolarjev.
 
Živimo in delamo v svetu, ki se močno digitalno spreminja, to pa samo še povečuje število kibernetskih napadov. Podjetja vse bolj ogrožajo kibernetski goljufi, ki poleg izkoriščanja izjemnih zmogljivosti umetne inteligence (AI - artificial intelligence) in strojnega učenja (ML - machine learning) za izvajanje napadov nenehno uporabljajo nove metode napadov. Ker so se obseg ogroženosti in različne vrste napadov v zadnjih letih eksponentno povečali, je obveščanje zaposlenih o kibernetski varnosti pomembnejše kot kdaj koli prej.
 
Organizacije s hibridno delovno silo so še bolj ogrožene
Eno od poročil iz leta 2020 je pokazalo, da je 20% organizacij že doživelo kršitev zaradi zaposlenega na daljavo. To je povzročilo večje in nepričakovane stroške za reševanje kršitve varnosti podatkov ali napada z zlonamerno programsko opremo. Drugo poročilo je razkrilo, da so se povprečni stroški kršitve varnosti podatkov povečali za več kot 1 milijon dolarjev, če je bil eden od vzrokov delo na daljavo - v organizacijah z zaposlenimi na daljavo pa so za ugotovitev in obvladovanje kršitve potrebovali 58 dni več časa.
 
Ker je delo na daljavo v veliki meri ostalo prisotno, tudi ta tveganja ostajajo, številne organizacije pa še vedno niso ustrezno zaščitene. Podjetja morajo svoje zaposlene zaščititi pred internetnimi grožnjami in v naprave, ki jih uporabljajo zaposleni, namestiti najnovejša orodja za zaščito in varnost. Ključno pa je tudi usposabljanje za večjo ozaveščenost. Zato je bistvenega pomena, da zagotovite, da bodo vaši zaposleni, ki delajo na daljavo, vključeni v vsa usposabljanja.
 
Posodobitve usposabljanja o kibernetski varnosti načrtujte vsaj na vsake štiri do šest mesecev
Glede na vrsto panoge vašega poslovanja in glede na to, kako dramatično bi lahko kršitev zaupnih podatkov ali napad izsiljevalske programske opreme vplivala na vaše podjetje, boste morda celo želeli oblikovati program pogostejših posodobitev. Usposabljanja na vsake štiri do šest mesecev so dobro izhodišče. Glede na študijo, ki jo je izvedlo združenje Advanced Computing Systems Association, znano tudi kot USENIX, so raziskovalci ugotovili, da so zaposleni še štiri mesece po začetnem usposabljanju zlahka prepoznali lažna e-poštna sporočila. Po šestih mesecih pa so isti zaposleni začeli pozabljati, kaj so se naučili.
 
Navsezadnje smo le ljudje
Zaposleni so ljudje in ljudje delajo napake. Toda dovolj je ena sama napaka (beri: klik), da zaposleni nevede odpre vrata v vašo poslovno infrastrukturo in napadalcu omogoči dostop do občutljivih informacij, s čimer ogrozi vaše vsakodnevno poslovanje, osebne podatke vaših strank ali celo 'zapre' vaše podjetje zaradi napada izsiljevalske programske opreme. Pomembno je, da se naučite in upoštevate najboljše prakse kibernetske varnosti, ter se stalno seznanjate s trendi. Usposabljanje strokovnjakov za kibernetsko varnost je odlična naložba v zdravje in varnost vašega podjetja.
 
Usposabljanje o kibernetski varnosti in zasebnosti bi moralo zajemati vse osnove
Z našim usposabljanjem za ozaveščanje o varnosti lahko zaposlene izobražujete, usposabljate in jih dejansko pripravite, da lahko razvijejo bolj izpopolnjene spretnosti na področju kibernetske varnosti.
 
Te segajo od prepoznavanja lažnih e-poštnih sporočil ali nepravilnosti na spletu do vzdrževanja predpisov in pooblastil za skladnost v vaši panogi, vzpostavitve in uveljavljanja pravil za preprečevanje pretiranega deljenja informacij o vašem podjetju v družabnih medijih in preprostega zagotavljanja, da so vsi, ki so v vaši organizaciji ali oddelku, pravilno identificirani in da tja tudi sodijo. Preprosto rečeno, svojim zaposlenim povejte: "Če vidite kaj sumljivega in/ali nepravilnega/neprimernega, to tudi povejte." S previdnostjo in ozaveščenostjo lahko preprečite 93% kibernetskih napadov. Da bi ostali varni pred napadalci, se mora v službi in doma vsakdo videti v kibernetskem prostoru - ta mesec in vse leto.
 
Vas zanima več o naših storitvah za zaščito pred zlonamerno programsko opremo? Izpolnite in pošljite kontaktni obrazec spodaj.

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

+38615680511

ŽELITE VEČ INFORMACIJ?
KONTAKTIRAJTE NAS!