Inteligentno upravljanje vsebin in informacij

Ljubljana, Slovenija | 20 december 2021

Inteligentno upravljanje vsebin in informacij

Obvladovanje dokumentov in podatkov je vse prej kot enostavna naloga. Zato se je velja lotiti resno in uživati v preprosto boljših rezultatih. Oglejte si, kako to počno najboljši.


V podjetju nenehno ustvarjate dokumente, preglednice, e-poštna sporočila, predstavitve in druge dokumente. Ogromno teh tudi prejmete – v papirni in elektronski obliki. Ker vse več ljudi in podjetij po vsem svetu sodeluje, tudi na daljavo, je deljenje natančnih informacij postalo pomembnejše kot kdajkoli prej. Večina vsebine vašega podjetja je shranjena v e-pošti, neurejenih datotekah ali na mrežnih/lokalnih trdih diskih. Ne pozabite na omare s fascikli fizičnih dokumentov. Z naraščanjem obsega vsebin narašča tudi število virov, ki jih morate upoštevati pri njenem upravljanju.
 
Informacije naj obvladuje platforma
Podjetja so v preteklosti upravljanje dela z dokumenti zaupala dokumentnim sistemom. A rast števila virov informacij, te se skrivajo tudi na družbenih omrežjih in v oblačnih storitvah, zahtevajo bolj celovit pristop. Tu nastopijo rešitve za inteligentno upravljanje informacij (IIM). Ena takšnih je M-Files – inteligentna platforma za upravljanje poslovnih informacij, ki jo ponuja podjetje Konica Minolta.
 
M-Files organizira vsebine glede na tip vsebine in ne glede na lokacijo. Lahko se celo povežete z obstoječimi mrežnimi mapami in sistemi in jih z vgrajenimi algoritmi umetne inteligence naredite inteligentnejše, saj M-Files samodejno kategorizira in varuje informacije. Inteligentno upravljanje informacij se začne z zajemom dokumentov, s čimer centralizirate shranjevanje in dostop do njih. Tako znatno zmanjšate količino časa in denarja, ki ste ju prej porabili za pripravo in upravljanje tako papirne kot elektronske dokumentacije.
 
"Inteligentno upravljanje dokumentov in poslovnih informacij je temeljni kamen digitalne preobrazbe poslovanja. Platforma M-Files lahko naredi več kot le to, da zmanjša količino papirja v vašem podjetju in racionalizira postopek arhiviranja. Rešitev za inteligentno upravljanje informacij izboljša tudi vaše poslovne odločitve. Z njeno pomočjo lahko podjetje enostavno pripravi sistemske analize in poročila o delovanju, kar omogoča večji nadzor in moč odločanja. Te ključne informacije lahko uporabite za izboljšanje poslovnih rezultatov in izkušenj strank," pravi Boštjan Kavčnik, direktor podjetja Konica Minolta Slovenija in njen ambasador za digitalno preobrazbo.
 
6 stebrov uspeha
Za inteligentno upravljanje informacij je ključno:
1. Izboljšanje poslovnih procesov
2. Upravljanje poslovnih vsebin
3. Upravljanje primerov/zadev strank
4. Inteligentna avtomatizacija
5. Robotska avtomatizacija procesov
6. Digitalizacija dokumentov
 
Maksimalni izkoristek tehnologije
Ekipa podjetja Konica Minolta pomaga številnim podjetjem premagovati najtežje izzive, povezane s poslovno vsebino »S platformo M-Files bodo imeli vsi v vašem podjetju enostaven dostop do informacij, potrebnih za dokončanje projektov, bolj učinkovito opravljanje delovnih nalog in sprejemanje odločitev,« povzame Kavčnik.
 
Z IIM so zagotovljene napredne funkcije iskanja in digitalnega vnosa, ki poenostavijo postopek shranjevanja in priklica dokumentov. Ko centralizirate upravljanje vsebin, pridobite več dragocenega časa in dodate vrednost poslu.
 
M-Files med vizionarji
M-Files je že dve leti zapored v Gartnerjevem kvadrantu ocenjen kot največji vizionar. Platforma M-Files je na voljo za lokalno namestitev ali kot storitev iz oblaka. Podobno ugotavlja tudi analitsko podjetje Forrester Research, ki je M-Files označilo za eno najboljših platform za upravljanje informacij in poudarilo, da se poleg tega osredotoča tudi na avtomatizacijo administrativnih procesov in poslovanja. Ponuja namreč široko paleto storitev za upravljanje z vsebino, vključno z povezovanjem in inteligentno obdelavo vsebine.

 

Gartnerjevo poročilo si lahko prenesete tukaj.*

*Za prenos poročila boste morali izpolniti obrazec.


ŠTUDIJA PRIMERA

RCM d.o.o.
“V preteklih dveh letih smo v RCM ogromno investirali v digitalizacijo poslovanja in iskali najboljše IT-rešitve za naše podjetje. Uspešno smo kandidirali na javnem razpisu E-poslovanje in vzpostavili lastno okolje, ki omogoča elektronsko izmenjavo podatkov, ter vpeljali nov dokumentni sistem M-FILES in rešitev za elektronsko arhiviranje dokumentov ponudnika Konica Minolta Slovenija. Ta je poskrbel tudi za integracijo z obstoječimi sistemi in aplikacijami, ki podpirajo delo vseh ključnih oddelkov v podjetju, npr. računovodstva, carinskega oddelka, prodaje, vodstva itd. Še dolgo bom pomnil navdušenje nad prehodom na elektronsko poslovanje.”
Dejan Sušnik, generalni direktor

preberite si študijo primera

Konica Minolta Slovenija in Konica Minolta

Konica Minolta Slovenija, d.o.o. s sedežem v Ljubljani je hčerinsko podjetje družbe Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH s sedežem v Langenhagnu v Nemčiji, ki je hčerinsko podjetje v popolni lasti družbe Konica Minolta Inc. s sedežem v Tokiu na Japonskem. Konica Minolta s svojim edinstvenim strokovnim znanjem na področju slikovne obdelave, obdelave podatkov in odločanja na podlagi podatkov ustvarja ustrezne rešitve za svoje stranke - mala in srednje velika podjetja, velika podjetja in javni sektor - ter rešuje vprašanja, s katerimi se sooča družba.

 

Konica Minolta kot ponudnik rešitev za digitalno delovno okolje svojim strankam pomaga prepoznati in izkoristiti potencial, ki ga skriva digitalizacija, ter doseči naslednjo stopnjo digitalne zrelosti organizacije s ponovnim razmislekom o delovnem okolju. V podporo 'inteligentnemu povezanemu delovnemu mestu' Konica Minolta ponuja storitve v oblaku, IT, upravljanje tiskanja in video rešitev za delo na daljavo, sodelovanje, upravljanje delovnih procesov ter avtomatizacijo in varnost. Uspešnost podjetja pri spodbujanju preobrazbe je potrdila tudi družba IDC, saj je v raziskavi 'IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment' družbo Konica Minolta imenovala za 'vodilno' na področju transformacije tiskanja. Konica Minolta je od leta 2021 Microsoftov globalni partner (Microsoft Global Managed Partner).

 

Konica Minolta s ponudbo Igniting Print Possibilities pomaga ponudnikom tiska, grafičnim ustvarjalcem in lastnikom blagovnih znamk maksimalno izkoristiti avtomatizacijo delovnega procesa za povečanje učinkovitosti. Podjetje zagotavlja svetovanje v vseh komunikacijskih zadevah ter vrhunske sisteme za profesionalni tisk za proizvodnjo, pakiranje in etikete. Naprave za dodelavo ustvarjajo tiskarske izdelke, ki izstopajo in ustvarjajo dodano vrednost. Konica Minolta se že več kot desetletje uveljavlja kot vodilna na trgu produkcijskega tiska v Evropi (InfoSource).

 

Za vse več organizacij je uspeh danes več kot le ozka opredelitev finančne blaginje - vključuje tudi varovanje okolja in pozitiven vpliv na zaposlene ter družbo. Konica Minolta se je s svojo zavezanostjo ciljem trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals - SDG) zavezala, da bo dosledno sledila svojim ciljem na področju trajnosti in družbene odgovornosti.

 

Podjetje je bilo večkrat prepoznano zaradi svoje bogate zgodovine družbenega prispevka ter zaradi prizadevanj za doseganje ciljev trajnostnega razvoja v celotni poslovni in dobavni verigi. Konica Minolta je prejela zlato priznanje 'GOLD Level Recognition Medal' v okviru trajnostnih ocen EcoVadis za leto 2024.

 

Konica Minolta je za svoje storitve na daljavo prejela prestižno nagrado 'Buyers Lab (BLI) 2023-2024 Pacesetter Award in Remote Service for the Western European market', ki jo podeljuje Keypoint Intelligence.

 

Podjetje Konica Minolta Business Solutions Europe je zastopano s podružnicami in distributerji v več kot 80 državah v Evropi, Srednji Aziji, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Konica Minolta Europe z več kot 8.800 zaposlenimi (od aprila 2024) je v poslovnem letu 2023/2024 ustvarila več kot 2,13 milijarde EUR čistih prihodkov od prodaje.

 

Po vsem svetu ima podjetje več kot 40.000 zaposlenih in posluje v več kot 150 državah.

 

Izrazi in imena izdelkov so lahko blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke ustreznih lastnikov in so s tem priznani.

Kontakt

Kontakt

Matjaž Babnik

Vodja marketinga

Stiki z javnostjo

matjaz.babnik@konicaminolta.si

ŽELITE VEČ INFORMACIJ? KONTAKTIRAJTE NAS!