Office 365 - digitalna pisarna prihodnosti danes

Izpolnjevanje osnovnih zahtev na najvišji ravni


Programski paket Office 365 ostaja središče vsakodnevnega dela - njegovo pravilno delovanje je absolutno ključnega pomena. Čeprav je danes večina pisarniških procesov digitalizirana, mora tudi programska oprema izpolniti velika pričakovanja in delovati na najvišji ravni. Pogosto se uporabljajo različni programi, kar vodi do težav z učinkovitostjo in varnostjo. Povezani celostni programski paket je potreben za uskladitev s potrebami sodobnih pisarn in za reševanje njegovih izzivov ter za spopadanje z vsemi nalogami.


Zagotavljanje sodobnim ekipam vse, kar potrebujejo za delo

Konica Minolta v središču svojega uporabniško usmerjenega pristopa, stremi svojim strankam zagotoviti rešitev, ki najbolje ustreza njihovim zahtevam. Pametni in povezani programski paket je nameščen za zagotavljanje pisarniških rešitev: Office 365. Microsoftove rešitve so dobro znane in v celoti uveljavljene na področju pisarniške programske opreme in jih vsakodnevno uporabljajo po vsem svetu. Konica Minolta s sistemom Office 365 ponuja razvito različico: omogoča povezano in učinkovito pisarniško delo na javni platformi v oblaku.


Merilo za digitalna pisarniška okolja

Office 365 pokriva vse potrebe pisarniških nalog v delovnem dnevu: od pisanja dokumentov, izračunavanja tabel in enačb, priprave predstavitev, do organizacije koledarja, sodelovanja v ekipi/timu in še veliko več. Strankam omogoča tudi neposreden dostop do podatkov, elektronske pošte in sestankov na daljavo. Poleg tega Office 365 uporabnikom omogoča sočasno sodelovanje z dokumenti v živo in omogoča varen način za komunikacijo s kolegi in strankami prek klepeta ali klicev. Strokovna programska oprema obravnava vse te potrebe, medtem ko so rešitve med seboj povezane.


Vsem znane aplikacije so pametnejše in bolj povezane kot kdaj koli prej. Office 365 brezhibno združuje vse aplikacije za ustvarjanje sinergij: ne glede na to, ali si delite dokument ustvarjen v Wordu, Excelu ali PowerPointu, v živo prek Skype konference ali sodelujete v različnih oddelkih s Teams in OneDrive - z rešitvami Office 365 nič ne ostane nemogoče.


Čeprav so pisarniški procesi za vsakodnevno poslovanje pomembni, jih je še bolj pomembno varovati. Office 365 zagotavlja varen način upravljanja podatkov in pisarniških procesov, hkrati pa izpolnjuje zahteve glede varnosti podatkov.


Rešitve so združljive s pogosto uporabljenimi operacijskimi sistemi: Windows in MacOS. Zaupanja vreden in dosleden Microsoftov vmesnik je optimiziran tudi za mobilno uporabo in je združljiv z iOS in Android platformama. Vse z namenom, da se spodbudi univerzalni dostop.


Dobrodošli v Teams

Vas zanima kako vam lahko Teams pomaga pri delu na daljavo?

Prednosti Office 365

Prednosti Office 365
Ura s puščicoSamodejno varnostno kopiranje

Zagotovite si samodejno varnostno kopiranje datotek v mapah »Namizje«, »Dokumenti« in »Slike« v računalniku s sistemom Windows z varnostnim kopiranjem map storitve OneDrive.

 

Ikona z računalnikom in varnostno značkoVrhunska varnost
Zaščitite svoje datoteke in fotografije pred kibernetskimi napadi s funkcijami za odkrivanje izsiljevalske programske opreme in obnovitev podatkov storitve OneDrive.

 
Ikona za SkypeStalna povezanost prek Skypa
Ostanite v stiku s prijatelji in družinskimi člani s klici v Skypu na mobilne in stacionarne telefonske številke (60 minut na mesec).2

 
Črn Microsoftov logotipMicrosoftova podpora

Zagotovite si stalno podporo prek klepeta ali telefona, ki vam je na voljo brezplačno v celotnem naročniškem obdobju.

 

Ikona prenosnega in tabličnega računalnika ter telefona OneDrive Personal Vault
Svoj prstni odtis, obraz ali kodo PIN lahko uporabite kot dodaten sloj zaščite za dokumente, fotografije in videoposnetke, da bodo ostali varni in dostopni v vseh vaših napravah.

 
Ikona ovojnice in ikona koledarja Sprotno sodelovanje in deljenje z drugimi
Dokumente lahko delite in hkrati urejate z drugimi uporabniki, pri čemer ne potrebujejo storitve Office 365, temveč zgolj internetno povezavo.3

 
Ikona zbirke podatkovUpravljanje zbirk podatkov z aplikacijo Access samo za osebni računalnik
Z aplikacijo Access lahko preprosto ustvarite in upravljate zbirke podatkov za majhne in velike projekte.4

 
Ikona čopiča in svinčnikaDokumenti profesionalnega videza z aplikacijo Publisher samo za osebni računalnik

Z aplikacijo Publisher lahko ustvarite vse od preprostih voščilnic in etiket do profesionalnih glasil in plakatov.4

 

Office 365

Digitalna pisarna prihodnosti danes.

Office 365 - digitalna pisarna prihodnosti danes

Office 365 - digitalna pisarna prihodnosti danes

  • Vse, kar je potrebno za digitalno pisarno: pametno, povezano in varno
  • Aplikacije v oblaku povečujejo fleksibilnost in timsko delo 
  • Dobro znana in uveljavljena Microsoftova programska oprema

[1] Za sistema iOS in Android je treba namestiti ločeni aplikaciji.
[2] 60 minut na mesec. Potrebujete račun za Skype. Ne velja za posebne, plačljive in negeografske številke. Klici na telefone so na voljo samo za izbrane države. Skypove minute za klice so na voljo v izbranih državah. Veljajo izjeme.
[3] Datoteke morajo biti shranjene v storitvi OneDrive, pri čemer jih je treba deliti prek povezave; izkušnja prejemnika se razlikuje glede na okolje in napravo.
[4] Publisher in Access sta na voljo le za osebne računalnike.

Želim več informacij o Office 365!